 |
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה) משקיעה 2.5 מיליון שקל בפעילות קידום מכירות דיאט קוקה קולה לימון. מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה קולה, מסבירה: "בחרנו לערוך את המבצע דווקא בתקופת החורף, מאחר שמדובר בחלון הזדמנויות אטרקטיווי". דבורי ציינה עוד כי "פוטנציאל הצמיחה של דיאט קוקה קולה לימון הינו גדול, ומנתוני TGI אנו למדים כי נפח הצריכה של המותג מגיע ל-19.7% מכלל האוכלוסייה הבוגרת". במסגרת המהלך, תיערך תחרות ראשונה מסוגה בישראל, לבחירת הכתב הישראלי שיסקר את הקרנבל מברזיל עבור מגזין האינטרנט של דיאט קוקה קולה לסגנון ואיכות חיים. הכתבות הנבחרות יתפרסמו באתר ומבין כל המשתתפים יבחר הכתב הזוכה בהצבעה ע"י הגולשים וע"י פאנל של אנשי תקשורת. את המהלך יגבה קמפיין פרסום תחת הסיסמה: "שותים וטסים לקרנבל", שיכלול טלווזיה, עיתונות ואינטרנט.
|
 |
 |
 |
 |
|
|