 |
/images/archive/gallery/145/189.jpg צבי לוין, יו''ר ועדת הקקטוס מצד חברות הפרסום.
צילום: ארכיון מעריב  |
|
המגזריים לא יקבלו קטגוריה |
|
כך החליטה ועדת "קקטוס הזהב" אחרי סדרה של דיונים. תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים: "הפרסום המיגזרי איכותי, ולכן טבעי שיתמודד בתחרות ככל פרסום" |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 27/12/2004 9:41 |
|
|
|
|
 |
לאחר סדרה של דיונים, שכללו שימוע מנציג חברות המגזרים, החליטה ועדת "קקטוס הזהב" המשותפת לפרסומאים ולמפרסמים, כי לא תיפתח קטגוריה נפרדת לפרסום מגזרי בתחרות. זוהר מורגן יו"ר ועדת הקקטוס מצד המפרסמים אמרה כי עיקר הטיעונים שהושמעו לאחרונה היו בדבר הרמה המקצועית של הפרסום המגזרי, שהשתפרה מאוד. "זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו חושבים שצריך לאפשר לפרסום המגזרי להתמודד בתחרות הכללית ולא לפתוח למענו קטגוריה של מיעוטי יכולת", היא אומרת. תלמה בירו מנכ"ל איגוד המפרסמים: "מי שמבקש לפתוח קטגוריה נפרדת למגזרים רק מנציח את הבעיה שאיתה מבקשים אנשי המגזרים להתמודד. אנו חושבים שהפרסום המגזרי הוא יצירתי ואיכותי מאוד ולכן אך טבעי הוא, שיתמודד בתחרות ככל פרסום". לדברי צבי לוין יו"ר ועדת הקקטוס מצד חברות הפרסום, בכל התחרויות בעולם מתמודד הפרסום מישראל שנעשה בעברית, בכבוד רב מול פרסום שנעשה באנגלית או בשפות אחרות, והדבר "אינו מונע מאיתנו לזכות בפרסים כשהקראיטיב הוא טוב". "לקראיטיב טוב אין שפה", הוא אומר. "מאותה סיבה ישראל אינה דורשת שתיפתח קטגוריה ייחודית לפרסום מהמזרח התיכון בתחרויות בינלאומיות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|