 |
רשת מטבחי זיו, יוצאת בקמפיין לרגל מבצע וולנטרי, במסגרתו - יוענק זיכוי על סך 5000 שקלים לרכישת מטבח חדש, לכל מי שיעביר לחברה את מטבחו הישן. את המטבחים הישנים תעביר החברה לחצר המפעל החדש בשדרות, לשם תוזמנה משפחות נזקקות לקבל מטבח ללא תמורה. את המבצע, יגבה קמפיין פרסום תחת הסיסמה: "מכל הלב", שיכלול עיתונות ושלטי חוצות, באמצעות משרד הפרסום ברלזון רן לוי. יצוין כי לאחרונה עברה הרשת תהליך שדרוג ומתיחת פנים, בעלות של 2 מיליון דולר. בעבר התמקדה החברה בעיקר במגזר העסקי, אולם כיום המגמה היא להתמקד גם במגזר הפרטי, לעשירון הבינוני עד העליון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|