 |
אסם-נסטלה יוצאת בקמפיין להשקת קפה הפרימיום של NESCAFE - טייסטר'ס צ'ויס מוזהב, בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24, תחת הסיסמא: "Congratulations! You finally found a rich one". את הפוסט פרודקשן עשו ב-JCS. סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, מסר כי "מדובר בקפה עשיר במיוחד ולכן המסר שבאמצעותו בחרנו להוביל את הקמפיין החדש הוא של טעם ומראה עשיר". המותג טייסטר'ס צ'ויס של NESCAFE הושק בישראל בשנת 95'. כיום, מוביל המותג את קטגורית הקפה הנמס המיובש בהקפאה, עם נתח שוק של כ-50% (מצטבר, כספי, לפי נתוני נילסן, נכון לנובמבר 2004).
|
 |
 |
 |
 |
|
|