ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין השקה לטייסטר'ס צ'ויס מוזהב
הקמפיין, בעלות של 2.5 מיליון שקל, ידגיש את העובדה כי מדובר בקפה בעל טעם... עשיר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/12/2004 10:52
אסם-נסטלה יוצאת בקמפיין להשקת קפה הפרימיום של NESCAFE -  טייסטר'ס צ'ויס מוזהב, בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24, תחת הסיסמא: "Congratulations! You finally found a rich one". את הפוסט פרודקשן עשו ב-JCS.
 
סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, מסר כי "מדובר בקפה עשיר במיוחד ולכן המסר שבאמצעותו בחרנו להוביל את הקמפיין החדש הוא של טעם ומראה עשיר".
 
המותג טייסטר'ס צ'ויס של NESCAFE הושק בישראל בשנת 95'. כיום, מוביל המותג את קטגורית הקפה הנמס המיובש בהקפאה, עם נתח שוק של כ-50% (מצטבר, כספי, לפי נתוני נילסן, נכון לנובמבר 2004).
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...