ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
מאה אלף לוזרים, שלושה ווינרים
המשחק האינטראקטיבי במקביל למשחקי ליגת העל בערוץ 10, רשם כבר קרוב למאה אלף כניסות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עומר חימי
3/1/2005 17:17
משחק הטריוויה האינטראקטיבי "ווינר או לוזר", שעלה לאוויר לפני כחודש, במסגרת משחקי ליגת העל בכדורגל המשודרים בערוץ 10 בימי ראשון, רושם מספר כניסות גבוה יחסית. לפחות יחסית לעובדה שמדובר באוהדי כדורגל שבאו לצפות במשחק, ובמקום זה מוצאים את עצמם עונים על שאלות טריוויה.
 
מאז עלה המשחק לאוויר, נרשמו קרוב למאה אלף כניסות, וזאת בשלושה משחקים בלבד. בשבוע השני למשחק, נרשמה השתתפות שיא, עד כה, של כ-36 אלף משתתפים.
 
אמש, במשחק בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, נרשמו עם זאת רק 23 אלף כניסות.
 
המשחק "ווינר או לוזר", אותו מפעילה חברת EMTV,  הינו משחק אינטראקטיבי למנויים הדיגיטליים, בכבלים או בלווין, היכולים בנוסף לצפייה במשחק עצמו, גם לענות על שאלות הקשורות באירועי המשחק ובשחקניו, לבחור את השחקן המצטיין ואפילו להיות שופטים לרגע, ולחוות דעה על אירועים שקרו במשחק.
 
הצופה שצובר את כמות הנקודות הגבוהה ביותר במשחק באותו ערב, זוכה בפרס הכולל טיסה, אירוח וכניסה למשחק כדורגל בספרד. שלושה צופים כבר זכו בתענוג.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...