 |
חברת רקיט בנקיזר נכנסת לקטגוריית ניקוי הרצפות ומשיקה מוצר חדש תחת המותג "סיליט באנג" - הראשון בתחומו בפורמט של גבישים מרוכזים ולא נוזל. "סיליט באנג גבישים מרוכזים" מיועד לניקוי רב שימושי ומשלב הסרת אבנית וחלודה, יחד עם יכולת ניקוי כללית. המוצר, בו הושקעו כ-600 אלף דולר, מיועד לשימוש יומיומי לרצפה ומשטחים נוספים בבית. מנכ"ל החברה, ערן תור, מסר כי "מדובר במוצר המביא לשוק רדום וללא חידושים וצמיחה, פורמט חדשני עם בשורה אמיתית לצרכנים". יצוין כי תחום ניקוי הרצפות מוערך ב- 78 מיליון שקלים(50% נוזלים עם ווקס) ונשלט על-ידי סנו, עם מותגים כגון: פוליוויקס וריצפז. שחקניות נוספות בתחום הן: יוניליוור והנקל סוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|