 |
"התמקצעות של חבר השופטים תמנע מצבים של קומבינות בין שופטים ותחושת תסכול ממפרסמים ופרסומאים שלא זכו", כך אומר יו"ר איגוד חברות הפרסום, רמי שלמור, בתגובה להחלטת ועדת קקטוס הזהב להעלות את הרף לבחירת חבר השופטים בתחרות. על פי ההחלטה, יכלול חבר השופטים 35 מנהלי קריאטיב ממשרדי הפרסום (אחד מכל משרד) - בעלי הנסיון המקצועי הרב ביותר מבין אלה שיגישו את מועמדותם. נציגי המפרסמים, יהיו מנכ"לים או מנהלי שיווק בלבד, בעלי תקציב פרסום של לפחות מיליון דולר. בסך הכל ימנה חבר השופטים כ-70 איש שיבחרו על ידי ועדת הקקטוס. לדברי יו"ר ועדת קקטוס הזהב, צבי לוין, כל חברי ועדת הקקטוס - גם המפרסמים וגם הפרסומאים - הסכימו, כי מפאת חשיבות שלב השיפוט יש להעלות את רמת השופטים מדרגה נוספת. "הקקטוס היא בבסיסה תחרות על יכולות קריאטיביות ויצירתיות ולכן מתבקש שישפטו בה המנוסים והמבינים קריאטיב", אומר לוין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|