מנהל התקשורת השיווקית של החברה הודיע על פרישה לאחר 3 שנים בתפקיד
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 11/1/2005 16:20
אבי זייתן, מנהל התקשורת השיווקית בסלקום, הודיע היום על פרישה לאחר 3 שנים בתפקיד.
זייתן הגיע לסלקום ממשרד הפרסום טמיר-כהן שם שימש כמנהל הלקוחות והיה אחראי בין היתר על הטיפול בתקציב פלאפון, שהוחזק אז במשרד. עזיבתו לוותה במאבקים משפטיים, שנועדו לכפות על זייתן תקופת צינון בת שנה. בסופו של דבר, הושגה בין הצדדים פשרה לפיה הסכים זיתן לתקופת צינון של שלושה חודשים טרם מעברו לסלקום.
במסגרת תפקידו היה זיתן שותף למספר מהלכים גדולים שעברה החברה, בהם: המיתוג מחדש והכניסה לאספקת שירותי הדור השלישי.
יצוין כי זייתן הגיע לסלקום עוד בתקופת כהונתו של יעקב פרי כמנכ"ל החברה. זמן קצר לאחר מכן, התחלפה ההנהלה ולתפקיד המנכ"ל מונה יצחק פטרבורג.
זייתן פעל תחת איילת ליפשיץ, ששימשה כסמנכ"ל השיווק. לפני מספר חודשים הודיעה ליפשיץ על פרישתה ואת מקומה תפס יוסי לובטון.
זייתן אמר היום: "אחרי שלוש שנים בתפקיד אני מרגיש שהגעתי למיצוי והגיע הזמן להתקדם לתפקיד הבא". זייתן ציין כי בכוונתו לפנות לאפיקים שיווקיים-ניהוליים.
מסלקום נמסר בתגובה: "אנו מודים לזייתן על התקופה ועל סיועו למיצוב סלקום, ובטוחים כי ימשיך לכהן בתפקיד בכיר בשוק השיווק הישראלי".