 |
אורית גזית מונתה לסמנכ"ל השיווק בחברת מי עדן, במקומו של מייקל לזן, שפרש מהחברה. היא תיכנס לתפקידה בתחילת החודש הבא. גזית (36) כיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל השיווק של רשת בלוקבסטר והיתה אחראית, בין היתר, למהלך הטמעת הרשת בתחום הבידור הביתי הרחב. גזית בעלת ניסיון שיווקי במוצרי צריכה, בתחום התקשורת והקמעונאות והיא בעלת תואר שני מאוניברסיטת ת"א בתחום השיווק ומנהל עסקים. מי עדן, יצרנית ומשווקת מים מינרלים, משווקת את המים המינרלים באמצעות שתי חטיבות: שיווק ישיר של כדים לבתים פרטיים ולבתי עסק וחטיבת הבקבוקים לשוק החם והקר, שעל הפצתה מופקדת חברת יפאורה תבורי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|