ראשי > ברנז'ה > מינויים > כתבה
בארכיון האתר
אורית גזית מונתה לסמנכ"ל השיווק במי עדן
מחליפה את מייקל לזן שפרש מהחברה. גזית כיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל השיווק של רשת בלוקבסטר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/1/2005 16:32
אורית גזית מונתה לסמנכ"ל השיווק בחברת מי עדן, במקומו של מייקל לזן, שפרש מהחברה. היא תיכנס לתפקידה בתחילת החודש הבא.
 
גזית (36) כיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל השיווק של רשת בלוקבסטר והיתה אחראית, בין היתר, למהלך הטמעת הרשת בתחום הבידור הביתי הרחב.
 
גזית בעלת ניסיון שיווקי במוצרי צריכה, בתחום התקשורת והקמעונאות והיא בעלת תואר שני מאוניברסיטת ת"א בתחום השיווק ומנהל עסקים.
 
מי עדן, יצרנית ומשווקת מים מינרלים, משווקת את המים המינרלים באמצעות שתי חטיבות: שיווק ישיר של כדים לבתים פרטיים ולבתי עסק וחטיבת הבקבוקים לשוק החם והקר, שעל הפצתה מופקדת חברת יפאורה תבורי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מינויים
גלאי מתרחב  
מקומות עבודה ב-nrg מעריב  
יוסי ורשבסקי ימונה למנכ"ל ערוץ 10  
עוד...