ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/239/516.jpg
מתוך הפרסומת לדור השלישי של אורנג
"ה-1 בחודש": אורנג' - ניו-יורק ריקה
הפרסומת של חברת הסלולר להשקת שירותי הדור השלישי, נבחרה על-ידי חברי איגוד המפרסמים
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ'
12/1/2005 9:59
הפרסומת של אורנג' להשקת שירותי הדור השלישי – "ניו-יורק ריקה", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש ינואר, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
מניתוח
שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-112 נקודות (36% תרומה למותג ו-40% קריאטיביות).
המקום השני. סוכן הביטוח מתקשר
שלמור גם במקום השני
אל המקום השני הגיעה הפרסומת "ביטוח ישיר – סוכן ביטוח מתקשר", אף היא של שלמור-אבנון-עמיחי, עם 39 נקודות (13% תרומה ו-13% קריאטיביות).
במקום השלישי מחזיקה הפרסומת "מועצת הירקות – חמישה צבעים" של יהושע/TBWA, עם 27 נקודות (9% תרומה ו-9% קריאטיביות).
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...