 |
הנקל סוד מחזקת את המותג "טום וג'רי" שבבעלותה, ומשיקה סדרת מוצרי טיפוח לילדים, הכוללת: אל-סבון נוזלי, שמפו ומרכך. המוצרים מתווספים למשחת השיניים "טום וג'רי", שיצאה לשוק לפני כעשור.
דבורה ניר, מנהלת שיווק הקוסמטיקה בחברה, מסרה כי "פיתוח הסדרה תואם את האסטרטגיה השיווקית של הנקל סוד, המציעה ללקוחותיה מותגים המותאמים לצריכה משפחתית ופונים לכל אחד מבני המשפחה באופן ממוקד". לדברי ניר, "תחום מוצרי השמפו והסבון לילדים מהווה הזדמנות להרחבת נתח השוק של החברה שלא על חשבון מוצרים קיימים". בשלב הראשון, ילווה את השקת הסדרה פרסום ממוקד בעיתוני ילדים. להערכת ניר, צופה החברה להגדיל את מכירותיה באמצעות הסדרה, בכ-2 מיליון שקלים בשנה. היקף שוק השמפו בישראל נאמד בכ-235 מיליון שקלים בשנה (נתוני נילסן, 2003). פלח שוק השמפו לילדים מהווה כ-10% משוק השמפו הכללי. השחקניות העיקריות בשוק הן דר' פישר עם "סרקל" ו"קמיל" וג'ונסון&ג'ונסון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|