 |
ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל ואלקטרוניקה, יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף למסכים הדקים של טושיבה – הפלסמה וה-LCD. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, קולנוע ו-CTV, בהיקף כ-2 מיליון שקלים. הקמפיין ימשיך את השפה הפרסומית של טושיבה - "הכי חד" ויכלול שני סרטוני טלוויזיה המשולבים באנימציה. שאול אסולין, סמנכ"ל השיווק של ניופאן, מציין כי המותג טושיבה מהווה כיום 30% משוק המסכים הדקים. "אנו מקווים כי הקמפיין הקרוב יביא לגידול של 50% במכירות", אומר אסולין. במקביל, יוצאת החברה במבצע אסטרטגי במסגרתו ינתן מכשיר DVD מקליט של טושיבה, בשווי 4,000 שקלים, על כל קניה של מסך דק טושיבה.
היקף מכירותיה השנתי של ניופאן מוערך ב-100 מיליון דולר בשנה . החברה משווקת מותגים מובילים בתחום הקולנוע הביתי והאודיו, כגון: טושיבה, דנון, קץ JBL, גרונדינג, פיילוט, ולאחרונה הודיעה החברה שהיא תתחיל לשווק גם את מותג הפלזמה וה-LCD יונדאי .
|
 |
 |
 |
 |
|
|