ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
HOT בפעילות חוץ-מסכית לערוץ "לולי"
תשקיע 1.5 מיליון שקלים בפסטיבל "לולינד", שיתקיים במרכז עזריאלי ויציע הפעלות להורים לפעוטות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/1/2005 11:44
חברת הכבלים HOT יוצאת בפעילות ממוקדת להורים, ומעניקה חסות ראשית לפסטיבל הפעוטות "לולילנד", שיתקיים במרכז עזריאלי.
 
הפסטיבל, הנקרא על שם ערוץ הפעוטות של HOT – לולי, יתפרש על פני 3 קומות במרכז עזריאלי, בתל אביב, וצפויים לבקר בו  כ-70 אלף הורים לפעוטות וילדים והורים שבדרך.
 
הפסטיבל הופק באמצעות חברת סופרפוש, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.
 
מהחברה נמסר כי "ממחקרים שנערכו, עלה הצורך של הורים צעירים בפעילויות משולבות עם הפעוטות, מחוץ למסך ולבית".
 
במסגרת הפסטיבל תקים HOT מספר מתחמים, בהם: מתחם התעמלות להורה והפעוט, מתחם משחקי חשיבה ויצירה, מתחם בו תוצג מדי יום הצגה של הופ! קטנטנים ועוד. כמו כן, יוצעו בפסטיבל סדנאות ייחודיות של אנשי מקצוע, ג'ימבורי פתוח חינם כל היום, סדנת מוסיקה בתנועה, סדנת הנקה ועוד.
 
הפסטיבל יתקיים כאמור במרכז עזריאלי, בין ה-24-28 בחודש.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...