ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
למי שלא הספיק לקנות
נייקי ישראל מייבאת משלוח נוסף של הצמיד הצהוב של לאנס ארמסטרונג, שהפך לפריט אופנה מבוקש
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
13/1/2005 11:35
לאחר שהפך להצלחה השיווקית של השנה החולפת, הודיעה נייקי ישראל על יבוא משלוח נוסף של הצמיד הצהוב של לאנס ארמסטרונג. את הצמיד ניתן יהיה להשיג באופן בלעדי בחנות nikewomen  בכיכר המדינה – עד גמר המלאי.
 
ספורטאים ומובילי דיעה רבים בארץ ובחו"ל אימצו את הצמיד, שהפך לפריט אופנה מבוקש, גם בקרב שאר הציבור.
 
על הצמיד הצהוב חקוק המוטו של ארמסטרונג LIVESTRONG  עם מה שמפיציו מכנים "מסר של תקווה ועידוד". 
 
ארמסטרונג, מנצח הטור דה פראנס, שגבר על מחלת הסרטן, הקים לפני כחצי שנה קרן מיוחדת למלחמה בסרטן ומאז הצליח לגייס למעלה מ-40 מיליון דולר עם מכירות של למעלה מ-40 מיליון צמידים ברחבי העולם, במחיר של  דולר אחד לצמיד. כל ההכנסות מועברות לקרן שהקים.  בנוסף, תרמה נייקי העולמית מיליון דולר לקרן LIVESTRONG  של ארמסטרונג.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...