ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
רוצה אותן צעירות
לנקום משיקה קרם לחות לצעירות כחלק ממהלך אסטרטגי לחשיפת פלח שוק זה למותג. ההשקה מלווה בקמפיין ובפעילות קד"מ מאסיבית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
13/1/2005 11:44
לנקום מעמיקה את חדירתה לשוק הצעירות ומשיקה את AQUA FUSION – קרם לחות המבוסס על טכנולוגיה המחקה את המים בתאי העור.
 
לדברי גילי בן-חור, מנהלת השיווק של הקוסמטיקה היוקרתית בלוריאל ישראל, "מדובר  בהשקה אסטרטגית אשר תניע מהלכים ראשונים של מהלך ארוך טווח, לגיוס לקוחות צעירות למותג".
 
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט וכן בפעילות קידום מכירות, אשר נתפרה במטרה להגיע באופן ממוקד אל פלח שוק הנשים הצעירות, בגילאי 20 – 30.

הפעילות תכלול פעילות משותפת עם רדיו תל אביב (102FM) בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, דיוור ישיר וחלוקה מאסיבית של עשרות אלפי דוגמיות בקניונים  ובאוניברסיטאות.
 
בנוסף, תציע החברה מבצעי איפור, בהשתתפות אמן האיפור הבינלאומי פול ויליאמס, שיאפר את הלקוחות במראה מיוחד בהשראת הקרם.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...