 |
לנקום מעמיקה את חדירתה לשוק הצעירות ומשיקה את AQUA FUSION – קרם לחות המבוסס על טכנולוגיה המחקה את המים בתאי העור. לדברי גילי בן-חור, מנהלת השיווק של הקוסמטיקה היוקרתית בלוריאל ישראל, "מדובר בהשקה אסטרטגית אשר תניע מהלכים ראשונים של מהלך ארוך טווח, לגיוס לקוחות צעירות למותג". ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט וכן בפעילות קידום מכירות, אשר נתפרה במטרה להגיע באופן ממוקד אל פלח שוק הנשים הצעירות, בגילאי 20 – 30.
הפעילות תכלול פעילות משותפת עם רדיו תל אביב (102FM) בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, דיוור ישיר וחלוקה מאסיבית של עשרות אלפי דוגמיות בקניונים ובאוניברסיטאות. בנוסף, תציע החברה מבצעי איפור, בהשתתפות אמן האיפור הבינלאומי פול ויליאמס, שיאפר את הלקוחות במראה מיוחד בהשראת הקרם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|