 |
רשת התכשיטים הבינלאומית ה.שטרן משיקה אתר אינטרנט מכירתי, המשמש כחנות וירטואלית ומאפשר קניית מוצרים און ליין. האתר, בו הושקעו כ-100 אלף דולר, מציע מנגנון חיפוש וכן מספק מידע כללי על החברה, רשימת חנויות, טיפים והודעות לעיתונות.
ישראל קורט, מנכ"ל החברה: "אנו רואים בחנות הווירטואלית סניף לכל דבר. תחום המכירות באינטרנט, שצובר תאוצה, יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט ואינם מגיעים לסניפים לעיתים קרובות". קורט העריך כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף, תביא לעלייה של כ-20% במחזור המכירות כבר בשנה הראשונה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|