ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איך עושים במבה?
אסם השקיעה מיליון שקלים בפתיחה מחודשת של מרכז המבקרים במפעל הבמבה בחולון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/1/2005 13:41
חברת אסם השקיעה מיליון שקלים, בפתיחה מחודשת של מרכז המבקרים במפעל הבמבה בחולון.
 
הביקור במרכז המבקרים החדש כולל צפייה בסרט אנימציה קצבי ומשעשע לילדים, אשר הופק בסגנון תוכנית אירוח. במהלך התוכנית מארח תינוק הבמבה את הדמויות "ברביקיו" ו"גריל" ויוצא לכתבות שטח, במסגרתן הוא מספר על מוצרי החברה השונים.
 
בהמשך ניתן להשתתף בסיור בן 50 דקות, במחלקת הייצור של המפעל.
 
מנהל מטה השיווק של אסם, עמיר לוי, מסר כי "מדי שנה מגיעים אלפי ילדים לבקר במרכז המבקרים של אסם ולכן מצאנו לנכון להשקיע מחשבה רבה במרכז החדש, ולהתאימו לעולמם של ילדים, בתכנים ובעיצוב".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...