ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
TBWA הוכתרה כסוכנות הפרסום הטובה בעולם
המגזין ADVERTISING AGE בחר בסוכנות, המחזיקה 25% ממשרד הפרסום יהושע/TBWA
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/1/2005 10:18
TBWA העולמית נבחרה על ידי המגזין ADVERTISING AGE ל"סוכנות הפרסום הטובה ביותר בעולם לשנת 2004".
 
הבחירה נעשתה על פי קריטריונים של גידול נטו (העמקת פעילות בתקציבים וגיוס תקציבים חדשים), ניהול, הצטיינות קריאטיבית, יוזמות וחדשנות, אפקטיביות והשגים עסקיים עבור הלקוחות.
 
בין לקוחותיה הבינלאומיים של TBWA נמנים: אבסולוט וודקה, אדידס,  אפל, סוניפלייסטיישן, ניסן ומקדונלדס.
 
TBWA  העולמית מחזיקה 25% ממשרד הפרסום יהושע/TBWA. בין לקוחות המשרד בישראל נמנים בין היתר: בנק דיסקונט, קבוצת נטו, מגדל, בזק, טויוטה, ארקיע, קלאבמרקט, הנקל ועוד.
 
יהושע/TBWA סיים את שנת 2004 במקום ה-7 בדירוג משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים ריאלי של כ-23 מיליון דולר (על פי נתוני יפעת).
 
רמי יהושע, מנכ"ל המשרד: "עבורנו, השאיפה למצוינות בכל תחומי הפעילות שלנו - קריאטייב, מדיה, אסטרטגיה, וניהול מותגים נכון- היא דרך חיים. אנחנו שמחים להיות חלק מרשת בינלאומית מצטיינת שזוכה להכרה בכל הבמות האפשריות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...