 |
TBWA העולמית נבחרה על ידי המגזין ADVERTISING AGE ל"סוכנות הפרסום הטובה ביותר בעולם לשנת 2004". הבחירה נעשתה על פי קריטריונים של גידול נטו (העמקת פעילות בתקציבים וגיוס תקציבים חדשים), ניהול, הצטיינות קריאטיבית, יוזמות וחדשנות, אפקטיביות והשגים עסקיים עבור הלקוחות. בין לקוחותיה הבינלאומיים של TBWA נמנים: אבסולוט וודקה, אדידס, אפל, סוניפלייסטיישן, ניסן ומקדונלדס. TBWA העולמית מחזיקה 25% ממשרד הפרסום יהושע/TBWA. בין לקוחות המשרד בישראל נמנים בין היתר: בנק דיסקונט, קבוצת נטו, מגדל, בזק, טויוטה, ארקיע, קלאבמרקט, הנקל ועוד. יהושע/TBWA סיים את שנת 2004 במקום ה-7 בדירוג משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים ריאלי של כ-23 מיליון דולר (על פי נתוני יפעת). רמי יהושע, מנכ"ל המשרד: "עבורנו, השאיפה למצוינות בכל תחומי הפעילות שלנו - קריאטייב, מדיה, אסטרטגיה, וניהול מותגים נכון- היא דרך חיים. אנחנו שמחים להיות חלק מרשת בינלאומית מצטיינת שזוכה להכרה בכל הבמות האפשריות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|