ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הכח הוורוד
רקיט בנקזיר משיקה קליה אל-אקונומיקה נוזל בנוסחה מחוזקת. ההשקה תגובה בקמפיין הכולל סרטון מז'אנר הריאליטי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/1/2005 10:40
חברת רקיט בנקזיר משיקה את קליה אל-אקונומיקה, נוזל בנוסחה מחוזקת, המסירה כתמים שומניים.
השקת המוצר, בהשקעה כוללת של 900 אלף דולר, כוללת קמפיין באמצעות משרד הפרסום יורו תל-אביב ופעילות בנקודות המכירה.
 
הסרטון, מז'אנר הריאליטי , צולם במרכז תל אביב ובמסגרתו מתנסים עוברי אורח ביכולות של המוצר. הסיסמה המלווה את הקמפיין: "הכח הוורוד שמנצח את הכתמים".
 
הילה בז'יז'ינסקי, מנהלת השיווק של רקיט בנקיזר, מסרה: "ההשקה הנוכחית ושיפור מוצר הדגל של קליה הינו דוגמא למחוייבות המותג להמשיך ולהגדיל את קטגוריית מסירי הכתמים ולהעניק לצרכן את המוצר הטוב והיעיל ביותר".
 
יצוין כי קטגורית המוצרים להסרת כתמים, מגלגלת מדי שנה כ-50 מיליון שקלים והיא בעלת אחוזי צמיחה גבוהים במיוחד. בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2004 (ינואר עד ספטמבר), נרשמה צמיחה בשיעור של  21% לעומת 2003 (עפ"י נתוני נילסן). המותג קליה  מוביל את השוק עם נתח שוק של 63%.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...