בסרטונים ייעשה שימוש באלמנט המלחציים הלוחצים על הראש, המוכר מהקמפיין הקודם
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 18/1/2005 10:43
חברת טבע מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לאופטלגין, בהשקעה של 200 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול שני סרטונים תחת הסיסמה: "אופטלגין חזק בכאבים חזקים".
בסרטונים ייעשה שימוש באלמנט המלחציים הלוחצים על הראש, לשם המחשת הכאב. זאת לאור הצלחת אלמנט זה בקמפיין הקודם.
יצוין כי אופטלגין נמכרת ללא מרשם וניתנת לשימוש במגוון אופנים: קפליות, טבליות וטיפות אופטלגין להקלה מהירה.