ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
טבע בקמפיין טלוויזיה לאופטלגין
בסרטונים ייעשה שימוש באלמנט המלחציים הלוחצים על הראש, המוכר מהקמפיין הקודם
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
18/1/2005 10:43
חברת טבע מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לאופטלגין, בהשקעה של 200 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול שני סרטונים תחת הסיסמה: "אופטלגין חזק בכאבים חזקים".
 
בסרטונים ייעשה שימוש באלמנט המלחציים הלוחצים על הראש, לשם המחשת הכאב. זאת לאור הצלחת אלמנט זה בקמפיין הקודם.
 
יצוין כי אופטלגין נמכרת ללא מרשם וניתנת לשימוש במגוון אופנים: קפליות, טבליות וטיפות אופטלגין להקלה מהירה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...