ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יש לאן
אסקייפ: 350 אלף מנויים הצטרפו מאז השקת המותג לפני שנתיים. פלאפון השקיעה כ-14 מיליון דולר בהשקה ובבניית המותג
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
אסנת כותן
19/1/2005 9:09
כ-350 אלף מנויים הצטרפו ל"אסקייפ", מותג הסלולר לצעירים של פלאפון, שנתיים לאחר השקתו - כך מדווחת פלאפון. פלאפון תשיק בקרוב מכשיר דור שלישי תחת המותג אסקייפ. מדובר במכשיר "אס-קיי סליידר" סטריאופוני.
 
לדברי גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, עולם התוכן של הדור השלישי של אסקייפ יתמקד במוזיקה. מכשיר הדור השלישי באסקייפ מושק במקביל למכשיר הדור השלישי שהושק תחת המותג פלאפון. בחברה מציינים כי נתח השוק של פלאפון בקרב צעירים עד גיל 30 גדל ב-50% - מ-20% ערב השקת המותג לפני שנתיים, לכ-30% כיום.
 
מהחברה נמסר כי יותר מ-60% מהמצטרפים לאסקייפ הם מנויים שנטשו את החברות המתחרות או מנויים חדשים בענף. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השקיעה פלאפון כ-14 מיליון דולר בהשקה ובבניית המותג אסקייפ. המותג הושק באמצעות מקאן-אריקסון ישראל, ועבר לטיפולו של אדלר חומסקי-ורשבסקי.
 
מסקר שערכה פלאפון באמצעות מכון כלים שלובים עולה, כי 6% מלקוחות סלקום אמרו שהם מתכוונים לעבור לאסקייפ בזמן הקרוב. גם 4.5% מלקוחות אורנג' דיווחו על כוונה לעבור לאסקייפ.
 
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק בסלקום, אומר בתגובה כי אסקייפ אמנם הצליח ליצור לעצמו תדמית מבודלת בגילאי 15-12, אולם בקרב קבוצות הגיל הבוגרות יותר אסקייפ נתפס כמותג ילדותי ולא רלוונטי.
 
"מסקר שנערך בחודש ספטמבר על ידי חברת מידע שיווקי עולה, כי נתח השוק של אסקייפ בגילאי 18-12 עומד על 8% בלבד. נתח השוק של סלקום ופרטנר בקבוצת הגיל הזו הוא כ-36% כל אחת. בקרב כלל הצעירים בני 30-12 מסתכם נתח השוק של אסקייפ בכ-6% - מול 34% לאורנג' ו-37% לסלקום. נתח השוק של פלאפון כולו מסתכם ב-21%", אמר לובטון.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...