מעדנות משיקה סדרת חטיפי מיני מלווח, בהמשך לאסטרטגיה להוביל את שוק המאפים הקפואים
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 19/1/2005 15:44
חברת מעדנות משיקה סידרה חדשה של חטיפי מיני מלווח בטעמים.
לדברי כרמית לזר, מנהלת השיווק של החברה, הסדרה חדשה משדרגת את המלווח ממוצר בסיסי למוצר הגשה ואירוח ותואמת את האסטרטגיה העסקית של מעדנות - להוביל את תחום המאפים הקפואים.
השקת הסדרה הינה סיום של תהליך שארך שנה וכלל השקעה בטכנולוגיה, מחקר ופיתוח וסקרי צרכנים.
מנתוני החברה עולה כי שוק המוצרים התימניים הקפואים מגלגל כ-58 מיליון שקלים בשנה. המלווח מהווה 55% ממכירות המוצרים התימניים הקפואים (נילסן 2004, כספי).