ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
כ.צ.ט בקמפיין לטיפות מוקוליט לפעוטות
הקמפיין באמצעות ג.יפית יימשך שבועיים, בהשקעה של חצי מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
19/1/2005 16:04
חברת התרופות כ.צ.ט יוצאת בקמפיין חדש לטיפות מוקוליט לפעוטות, בהשקעה של חצי מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות ג.יפית, מציג פעוטה מצוננת הסובלת משיעול וליחה, אשר לאחר טיפול בטיפטיפות מוקוליט חוזר החיוך לפניה.
 
הקמפיין יעלה לאוויר ויימשך כשבועיים עד לתאריך 5/2/05 הקמפיין יעלה בערוצים: 2,10 וכן בעיתונות הארצית, למשך שבועיים.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...