ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
רק בישראל
בלוקבסטר משיקה שירותי VIP ללקוחות נבחרים, למרות שהרשת העולמית אינה דוגלת במדיניות של בידול
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/1/2005 12:48
בבלוקבסטר זיהו את  האהבה של הישראלים לקבלת יחס מיוחד, והחליטו להשיק לראשונה "שירותי VIP" ללקוחות נבחרים, במסגרת תוכנית המנויים השנתיים של הרשת.
 
לדברי עופר לוי, מנכ"ל הרשת, בלוקבסטר העולמית אינה דוגלת במדיניות של בידול בין לקוחותיה, אך בארץ הגיעו למסקנה שיש מקום להטיב עם לקוחות קבועים. "זאת תוך הגדלת מספר עותקי הסרטים על מנת ששאר לקוחותינו לא יפגעו", הוא אומר.
 
תוכנית המנויים, הכוללת 3 חבילות שנתיות, תקנה אוטומטית לכל לקוח מצטרף  מגוון "שירותי VIP", בהם: הנחות והטבות, שמירת עותקים של סרטים חדשים באזור השכרה נפרד, ופתיחה מוקדמת של סניפים ביום שישי - במיוחד עבורם.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...