 |
בבלוקבסטר זיהו את האהבה של הישראלים לקבלת יחס מיוחד, והחליטו להשיק לראשונה "שירותי VIP" ללקוחות נבחרים, במסגרת תוכנית המנויים השנתיים של הרשת. לדברי עופר לוי, מנכ"ל הרשת, בלוקבסטר העולמית אינה דוגלת במדיניות של בידול בין לקוחותיה, אך בארץ הגיעו למסקנה שיש מקום להטיב עם לקוחות קבועים. "זאת תוך הגדלת מספר עותקי הסרטים על מנת ששאר לקוחותינו לא יפגעו", הוא אומר. תוכנית המנויים, הכוללת 3 חבילות שנתיות, תקנה אוטומטית לכל לקוח מצטרף מגוון "שירותי VIP", בהם: הנחות והטבות, שמירת עותקים של סרטים חדשים באזור השכרה נפרד, ופתיחה מוקדמת של סניפים ביום שישי - במיוחד עבורם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|