ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
להציץ לאמבטיה של השכנים
פזגז יוצאת בקמפיין למחממי מים למקלחת, הכולל שילוט חוצות, דיוור ישיר וסרטון אנימציה באינטרנט
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/1/2005 15:05
פזגז יוצאת בקמפיין למחממי מים למקלחת, תחת הסיסמה:  "טלפון אחד לפזגז ויש לך מים חמים שלא נגמרים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, יכלול שילוט חוצות וחבילות דיוור ישיר, בהשקעה של כ-200 אלף דולר.
 
במקביל, תעלה אינטרמדיה (חברת האינטראקטיב של אשכנזי זלצמן) קמפיין אינטרנט תומך, בהשקעה של כ-50 אלף דולר. הקמפיין כולל מיני-סייט ובו סרטון אנימציה באורך של דקה, המספר על המתרחש באמבטיה של השכנים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...