 |
פזגז יוצאת בקמפיין למחממי מים למקלחת, תחת הסיסמה: "טלפון אחד לפזגז ויש לך מים חמים שלא נגמרים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, יכלול שילוט חוצות וחבילות דיוור ישיר, בהשקעה של כ-200 אלף דולר. במקביל, תעלה אינטרמדיה (חברת האינטראקטיב של אשכנזי זלצמן) קמפיין אינטרנט תומך, בהשקעה של כ-50 אלף דולר. הקמפיין כולל מיני-סייט ובו סרטון אנימציה באורך של דקה, המספר על המתרחש באמבטיה של השכנים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|