 |
שנת 2004, כך נראה, היתה טובה לא רק לענף הפרסום שהראה מגמת התאוששות אחרי שנתיים לא קלות, אלא גם לעובדים בו. מנתוני סקר של ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת, עולה כי רמות השכר בתעשיית הפרסום המקומית, צמחו בשיעור של כ-5-10%, בהשוואה ל-2003. על פי הנתונים, משכורתו (ברוטו) של מנכ"ל משרד פרסום מהעשירייה הראשונה, עמדה על כ-60 אלף שקלים לחודש. סמנכ"ל הקריאטיב או הכספים באותו משרד, השתכר כ-35 אלף שקלים ואילו סמנכ"ל הלקוחות, הביא הביתה תלוש בגובה 30 אלף שקלים. גם יתר בעלי התפקידים הבכירים בענף, לא נותרו מקופחים. מנהלי מחלקות כגון: קריאטיב, פלנינג, לקוחות ומדיה, השתכרו אשתקד כ-20 אלף שקלים לחודש. אחרונים בדירוג השכר הם הקופירייטרים, עם כ-8,000 שקלים והתקציבאים, עם משכורת חודשית של כ-7,000 שקלים. לדברי מנכ"ל ADMAN, גינגי פרידמן, "במשרדים הבינוניים והקטנים המגמה הפוכה - שם משלמים פחות לתפקידים הבכירים ומשלמים יותר לבעלי התפקידים הפחות בכירים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|