ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פרוקטר תשווק את וולה
אינרטקוסמא תחדל משיווק מוצרי וולה לשוק הקמעונאי, אך תמשיך בייצור. בעקבות עסקת פרוקטר-ג'ילט: גם שסטוביץ' עשוייה להפגע באופן דומה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/1/2005 10:16
פרוקטר אנד גמבל תשווק החל מ-1 ביולי את מוצרי השיער של  וולה, המיוצרים בישראל על ידי חברת אינטרקוסמא.
 
זאת בעקבות הסכם שנחתם בשבוע שעבר בין פרוקטר, וולה ואינטרקוסמא, לפיו תחדל אינרטקוסמא מפעילותה בשיווק מוצרי וולה המיועדים לשוק הקמעונאי המקומי, אך תמשיך לייצרם, וכן תמשיך בפעילותה במתכונת הקיימת בתחום מוצרי וולה המיועדים למספרות.
 
כזכור, בעקבות רכישת וולה על ידי פרוקטר, במארס 2003, הועברה פעילות השיווק של וולה, הפועלת בתחום טיפוח וצביעת  השיער, לפרוקטר. מהלך זה פגע באינטרקוסמא, שהחזיקה בארץ בזיכיון לשיווק וייצור של המוצרים.
 
ההסכם החדש, מבטיח מבחינת אינטרקוסמא את המשך פעילות הייצור עבור פרוקטר - פעילות המוערכת בכ-60 מיליון שקלים
בשנה.
 
יצוין כי אינטרקוסמא, חתמה עם פרוקטר על חוזה ייצור בן 5 שנים, הכולל גם פיצוי חד פעמי בסך 10 מיליון שקלים, בגין הפסקת פעילות השיווק.
 
בהודעה לבורסה שיצאה בסוף השבוע האחרון, מציינת אינטרקוסמא כי תנקוט צעדים להתאמת פעילותה והיקף הוצאותיה למציאות החדשה. ההערכה בענף היא כי מאחורי האמירה עומדת  כוונת החברה לצמצם את כוח האדם במחלקת השיווק שלה.
 
מנכ"ל  אינטרקוסמא, יהודה בראון,  אמר היום (א'): "אנו נמשיך להוביל את עסקי צבעי השיער לתחום המספרות על ידי ייצור מוצרים חדשניים וייזום והובלת פעילויות שיווקיות לקהל המקצועי. אנו מצפים ששיתוף הפעולה עם פרוקטר אנד גמבל יתרום להזדמנויות עסקיות משמעותיות בעתיד, על ידי יצירת סינרגיה הדדית".
גם שסטוביץ' עלולה להיפגע
כפי שפורסם ב-NRG,ביום שישי הודיעה פרוקטר אנד גמבל האמריקנית על רכישת חברת ג'ילט, בכ-57 מיליארד דולר. המהלך אמור להפוך את פרוקטר ליצרנית מוצרי הצריכה הגדולה בעולם.
 
החברה אחראית, בין היתר, למותגי ענק כמו "פמפרס", "טייד", "אריאל", "הד אנד שולדרס", " באונטי", "פרינגלס" ו"קרסט", והיא נחשבת מובילה במגזר הנשי, עם מותגים כמו וולה, "אולווייס", " טמפקס", ו "מקס פקטור".
 
רכישת ג'ילט צפויה לחזק אותה במגזר הגברי, עם מגוון מוצרי גילוח וטיפוח. ג'ילט מחזיקה גם במותג משחות השיניים ומברשות השיניים "אוראל בי", ומייצרת את סוללות "דורסל".
 
גורמים בענף מעריכים כי לעיסקה לא תהיה השלכה מיידית על זכויות השיווק של חברת שסטוביץ', יבואנית מוצרי ג'ילט לישראל. עם זאת, ייתכן שהיא תיפגע בהמשך, כפי שקורה כעת לאינטרקוסמא.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרוקטר אנד גמבל רכשה את ג'ילט: חשש לעתיד שסטוביץ


פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...