ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מגבונים - הדור הבא
חוגלה קימברלי משיקה מגבונים לחים על בסיס מים, עם תוספת ויטמנים והטבעות של חיות, במטרה לייצר בידול בקטגוריה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/1/2005 14:01
חוגלה קימברלי משיקה בישראל סדרת מגבונים לחים, תחת המותג "האגיס נטורל". מדובר במגבונים על בסיס מים בתוספת ויטמנים וצמחים, כאשר על גב כל מגבון מוטבע איור של חיה. הסדרה החדשה תחליף את מגבוני האגיס הקיימת היום על המדף.
 
לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת Personal Care בחוגלה קימברלי: "שוק המגבונים הוא שוק תחרותי מוטה מחיר. באמצעות הערכים הנוספים שהענקנו למוצר, נייצר בידול אמיתי בקטגוריה זו".
 
את ההשקה יגבה קמפיין פרסום בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: "טבעי כמו לשטוף במים בלבד".
 
שוק המגבונים הלחים בישראל מוערך בכ- 33 מיליון דולר. פרש וונס מובילה את הקטגורייה עם 27%. חוגלה קימברלי, המשווקת מגבונים תחת המותגים "האגיס" ו"טיטולים פרימיום", תופסת ביחד כ- 40% מהשוק. שחקניות נוספות הן: PL, עם 16%,דר' פישר (7%), סנו (5%) ואוונט (5%).
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...