/images/archive/gallery/123/605.jpgמנשה סמירה.
צילום: יחסי ציבור
ששש, פרסומות
מועצת הרשות השניה החליטה למנות ועדה שתבחן מדוע הווליום עולה במהלך הפרסומות המשודרות בערוצים 2 ו-10, ויורד אחריהן
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 30/1/2005 14:07
בעקבות המועצה לשידורי כבלים ולווין, גם מועצת הרשות השנייה החליטה בשבוע שעבר לבדוק את הגברת הקול בזמן פרסומות. את הבדיקה יערכו בעזרת מומחים הנדסיים ורפואיים בנושאי רעש ושמע. בנוסף, יחויבו הזוכים במכרז החדש לערוץ 2 לפעול כך שעוצמת הקול במהלך הפרסומות לא תשתנה.
הבדיקה, שתגיש את מסקנותיה והמלצותיה למועצה בתוך חודשיים, באה בעקבות תלונות רבות של צופים שפנו לנציב תלונות הציבור ברשות, גיורא רוזן. הצופים התלוננו על ווליום שעולה ויורד במהלך הפרסומות המשודרות בערוצים 2 ו-10.
"אנו רואים חשיבות בבדיקה של נושא הווליום בזמן פרסומות לנוכח פניות הצופים כחלק מהקשר הישיר והבלתי אמצעי עם הציבור והשירות הניתן לו", אומר יו"ר המועצה, מנשה סמירה.