ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לא כולם התגעגעו לחורף
אדלר חומסקי & ורשבסקי בקמפיין התרמה ל"שנטי במדבר" – בית לנוער בסיכון בדרום הארץ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/1/2005 16:39
קמפיין התרמה ל"שנטי במדבר", אשר הופק כולו בהתנדבות, עולה היום באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. משרד הפרסום הפיק 2 תשדירי פרסום הקוראים לציבור לתרום להקמת "שנטי במדבר", בית חם בדרום לנוער בסיכון.

הסרטון הראשון, "לא כולם התגעגעו לחורף", שאורכו 30-40 שניות, מתאר יום גשום בו גם מבוגרים וגם ילדים משתעשעים עם טיפות הגשם. על רקע זה עולה כתובית – "22,000 נערים בדרום הארץ חיים בסיכון. עזרו לנו להקים את שנטי במדבר – בית חם לילדי הדרום. לתרומות 050-8888-500".

בסרטון השני, "התחזית", שאורכו 25 שניות, נאמר ש"התחזית קודרת ל-22,000 בני נוער בסיכון".

בנוסף, יעלה הקמפיין גם באינטרנט, בעיתונות וברדיו.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...