 |
קמפיין התרמה ל"שנטי במדבר", אשר הופק כולו בהתנדבות, עולה היום באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. משרד הפרסום הפיק 2 תשדירי פרסום הקוראים לציבור לתרום להקמת "שנטי במדבר", בית חם בדרום לנוער בסיכון.
הסרטון הראשון, "לא כולם התגעגעו לחורף", שאורכו 30-40 שניות, מתאר יום גשום בו גם מבוגרים וגם ילדים משתעשעים עם טיפות הגשם. על רקע זה עולה כתובית – "22,000 נערים בדרום הארץ חיים בסיכון. עזרו לנו להקים את שנטי במדבר – בית חם לילדי הדרום. לתרומות 050-8888-500".
בסרטון השני, "התחזית", שאורכו 25 שניות, נאמר ש"התחזית קודרת ל-22,000 בני נוער בסיכון".
בנוסף, יעלה הקמפיין גם באינטרנט, בעיתונות וברדיו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|