 |
סלקום יוצאת במבצע חסר תקדים בהיקפו שנועד לשמר את הלקוחות הקיימים. במסגרת זו, תציע החברה מדי יום חמישי במהלך השנה הקרובה, כרטיס כניסה חינם לכל אחד מ-119 אולמות הקולנוע של רשת גלובוס-גרופ בישראל, בכל רחבי הארץ. עלות המבצע כ-10 מיליון שקלים, הכוללים את השקעות החברה ברכישת כרטיסי הקולנוע ללקוחותיה, והשקעות בפרסום ובקידום מכירות. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה: "אהבה מהסרטים". את הקמפיין יוביל ביצוע מחודש של איגי וקסמן לשירה של שרון ליפשיץ, "קולנוע". בסרטון הפרסומת משתתפים כ-15 עובדי סלקום, שנבחרו על ידי הבמאי לאחר פעילות פנים ארגונית רחבה בה פנו לכלל העובדים בהצעה להשתתף בסרט פרסומת. דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, אמר היום (א') כי "מדובר באחת מהפעילויות הגדולות בהיקפן שנעשו על ידי חברה במשק, בפריסה כלל-ארצית ולמשך תקופה ארוכה. שווי ההטבה ללקוח יכול להגיע לכ- 2,000 שקלים בשנה". לדברי סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוסי לובטון, בכוונת החברה להקצות יותר תקציבים להגברת הנאמנות לחברה ובשימור הלקוחות, על פני תקציבי שיווק שנועדו לגייס לקוחות חדשים. לובטון הוסיף כי "הפרויקט משתלב במסגרת המיצוב המחודש של החברה, שבו בחרה סלקום לפעול בזירה של 'קשר בין אנשים'. סלקום תציג במהלך השנה הקרובה פרויקטים נוספים, שיביאו לידי ביטוי את עולם הערכים החדש של המותג".
|
 |
 |
 |
 |
|
|