 |
האגודה לתרבות הדיור מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש, בהיקף של כמיליון שקלים, שנועד להעלאת מודעות הציבור לאגודה. הסרטון מציג סיטואציה משפחתית ידועה - הורים המקריאים לילדיהם סיפור לפני השינה. במהלך הקראת הסיפור, הם מוטרדים מבעיות שונות אופייניות לדיירי הבתים המשותפים, כמו רעש מהשכנים וגג מטפטף. לדברי ראובן צדוק, מנכ"ל האגודה, "סיסמת הקמפיין 'שקט גדול בכסף קטן' היא ההבטחה, לפיה בסכום של 23 שקלים בלבד לשנה, מבטיח הדייר לעצמו את השקט והשלווה לאורך כל השנה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|