ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
"אני לא עובדת בשלט רחוק"
מרגלית צנעני תיקח חלק פעיל בפעילות הקד"מ לאבקת הכביסה "טיפ" ותסייר בנקודות המכירה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
31/1/2005 14:37
אחרי שכיכבה בסרטון הפרסומת לאבקת הכביסה "טיפ" (של פרוקטר אנד גמבל), יוצאת מרגלית צנעני ל"שטח".
 
מרגול תיקח חלק פעיל בפעילות הקד"מ של טיפ, שתכלול סיורים בנקודות המכירה והדגמות. כמו כן, תצטלם מרגול עם הקונים והתמונה עם הכוכבת תינתן להם במקום, בתוספת חתימה אישית. 
 
מגרלית צנעני: "הפעילות הזו של מגלמת בתוכה את כל מה שאני אוהבת: המגע הישיר עם הקהל, החיבוקים, והאינטרקציה עם הצרכנים. אני לא עובדת בשלט רחוק ואותי לא שמים רק על קרטון בחזית המדף. אני אשת שטח ולכן גם לפעילות הזו אני אגיע בעצמי, מלבד זאת שאני מאמינה גדולה באבקה ונאה דורש ונאה מקיים".
 
הפעילות באמצעות פרומרקט, היא בהיקף כ-75 אלף שקלים.
 
יש לציין כי בקרוב צפויה החברה לצאת בקמפיין רדיו חדש לאבקה, שהולחן על ידי מרגול.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...