ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לקלף בכיף
עיבוד מחודש לג'ינגל ההיסטורי של נעמי שמר ("התפוזים התפוזים טובים באלף אחוזים"), יוביל את הקמפיין החדש לעידוד צריכת תפוזים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
31/1/2005 14:41
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין פרסום חדש, לעידוד צריכת תפוזים בישראל, תחת הסיסמה: "לקלף בכיף".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שקולניק תקשורת, יכלול תשדירי רדיו ומבצעי שיווק, בהיקף כ-600 אלף שקלים.
 
במסגרת הקמפיין, חודש הג'ינגל ההיסטורי שכתבה נעמי שמר בשנות ה- 60', שמילותיו הן:  "התפוזים התפוזים טובים באלף אחוזים, מן הזהב מן הזהב שמחפשים אותו לשווא". על העיבוד, ברוח ימים אלה, אחראי המוסיקאי יוסי סידי.
 
לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "הרעיון של חידוש הג'ינגל, שהיה להיט בזמנו, עלה לאור גל הרטרו של השירה העברית, ואנו מקווים כי הציבור יאהב אותו גם בגרסתו המחודשת".
 
עוד הוסיף אילון, כי "היעד של הקמפיין הוא להגדיל את היקף מכירות התפוזים מזן שמוטי בישראל בכ- 30% לעומת העונה הקודמת".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...