 |
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין פרסום חדש, לעידוד צריכת תפוזים בישראל, תחת הסיסמה: "לקלף בכיף". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שקולניק תקשורת, יכלול תשדירי רדיו ומבצעי שיווק, בהיקף כ-600 אלף שקלים. במסגרת הקמפיין, חודש הג'ינגל ההיסטורי שכתבה נעמי שמר בשנות ה- 60', שמילותיו הן: "התפוזים התפוזים טובים באלף אחוזים, מן הזהב מן הזהב שמחפשים אותו לשווא". על העיבוד, ברוח ימים אלה, אחראי המוסיקאי יוסי סידי. לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "הרעיון של חידוש הג'ינגל, שהיה להיט בזמנו, עלה לאור גל הרטרו של השירה העברית, ואנו מקווים כי הציבור יאהב אותו גם בגרסתו המחודשת". עוד הוסיף אילון, כי "היעד של הקמפיין הוא להגדיל את היקף מכירות התפוזים מזן שמוטי בישראל בכ- 30% לעומת העונה הקודמת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|