 |
בית התכשיטים האיטלקי "בולגרי", יוצא בקמפיין לרגל השקת הבושם החדש לגבר - "אקווה", בהיקף של 1.5 מיליון שקלים. הקמפיין, בהפקה פרטית של בית בולגרי, יכלול טלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות. הקמפיין צולם באי סרדיניה שבאיטליה, על ידי צלמי האופנה הבינלאומיים מרט אלס ומרקוס פיגוט. מהחברה נמסר עוד כי את הקמפיין מוביל הדוגמן האיטלקי אוריאול אלקדו, "המבטא במראהו הייחודי את הגבר המשתמש ב'אקווה' - גברי , נמרץ, טבעי ומרענן כטל הזריחה". לצפייה בסרטון לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|