 |
תנובה יוצאת במבצע רחב היקף על כל קטגוריית הגבינות הלבנות מתוצרתה, תחת השם "מבצע משכנתא". במסגרת זו, תעניק החברה שני פרסים בגובה רבע מיליון שקלים כל אחד, לכיסוי המשכנתא. את המבצע יגבה קמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות מקאן-אריקסון, תחת הסיסמה המוכרת "הגבינה עם הבית". היקף ההשקעה הכולל במהלך, מוערך ב-2 מיליון שקלים. המבצע מחליף את מבצע "המצלצלים של תנובה", שהריצה החברה ב-5 השנים האחרונות. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מסקרי צרכנים שערכנו עולה כי עבור המשפחה הישראלית הממוצעת, סגירת המשכנתא היא בגדר החלום האולטימטיבי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|