 |
תדיראן אמפא מרחיבה את פעילותה בתחום האלקטרוניקה הבידורית ותשווק בלעדית טלוויזיות פלאזמה וLCD- של המותג Proview. יעד המכירות של החברה הוא להגיע לנתח של 8%, משוק מסכי הפלאזמה וה-LCD. ראובן אדמוני, סמנכ"ל שיווק וסחר בתדיראן אמפא, מסר כי "שיתוף פעולה בין חברות מובילות בתחומן, על רקע תחרות גוברת בשוק הטלוויזיות בעלות מסכי הפלאזמה וה,LCD- יכול להפוך את מותג Proview לשחקן דומיננטי בתחומו בישראל." מנתוני החברה עולה כי שוק המסכים הדקים, פלאזמות ו-LCD מוערך בכ-280 מיליון שקל. לדברי אדמוני, השוק נמצא בתהליך צמיחה מואץ הנובע בעיקרו מירידת מחירים כלל עולמית ומהגדלת כושר הייצור.
|
 |
 |
 |
 |
|
|