ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
התרחבות המסכים הדקים
תדיראן אמפא תשווק טלוויזיות פלאזמה ו‭LCD-‬ של המותג Proview. היעד - 8% מנתח השוק
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/2/2005 11:38
תדיראן אמפא מרחיבה את פעילותה בתחום האלקטרוניקה הבידורית ותשווק בלעדית טלוויזיות פלאזמה ו‭LCD-‬ של המותג Proview‬. יעד המכירות של החברה הוא להגיע לנתח של 8%, משוק מסכי הפלאזמה וה-LCD.
 
ראובן אדמוני, סמנכ"ל שיווק וסחר בתדיראן אמפא, מסר  כי "שיתוף פעולה בין חברות מובילות בתחומן, על רקע תחרות גוברת בשוק הטלוויזיות בעלות מסכי הפלאזמה וה‭,LCD-‬ יכול להפוך את מותג Proview לשחקן דומיננטי בתחומו בישראל‭."‬
 
מנתוני החברה עולה כי שוק המסכים הדקים, פלאזמות ו-LCD מוערך בכ-280 מיליון שקל. לדברי אדמוני, השוק נמצא בתהליך צמיחה מואץ הנובע בעיקרו מירידת מחירים כלל עולמית ומהגדלת כושר הייצור.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...