ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
משקיעים בתלתלים
אגיס ושוקי זיקרי משיקים סדרת מוצרים לשיער מתולתל. בימים אלו נערכים אודישנים למתולתלות שיככבו בקמפיין
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/2/2005 11:35
חברת אגיס מותחת את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער של שוקי זיקרי, ומשיקה סדרת מוצרים מבודלת לשיער מתולתל.
 
 "Shuki Zikri Loops" מצטרפת לסדרת מוצרי הפרימיום לשיער, שהשיקו אגיס ושוקי זיקרי בספטמבר 2003. מנתוני החברה עולה כי הסדרה תופסת כ-11% מנתח שוק הטיפוח ועיצוב השיער.

את ההשקה יגבה קמפיין עיתונות, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.
 
בימים אלו נערכים אודישנים לשחקניות ודוגמניות מתולתלות, שיככבו בקמפיין.
 
ל-
NRG מעריב נודע כי בכוונת החברה להרחיב את הסדרה ולהשיק בתקופה הקרובה עוד מוצרים מבודלים לסוגי שיער נוספים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...