ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שניים סוכר
אבשלום פולק ותמרה גנור מככבים בקמפיין החדש לקפה "ארומה" של עלית, כ"זוג צעיר ועדכני"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/2/2005 11:33
שטראוס-עלית יוצאת בקמפיין לקפה "ארומה" החדש, בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יכלול פרסומות בטלוויזיה ובשילוט חוצות, תחת הסיסמא: "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב".
 
הסרטון, בכיכובם של השחקנים אבשלום פולק ותמרה גנור ובבימויו של שחר סגל, יציג סיטואציית היכרות של "זוג צעיר ועדכני".
 
כפי שפורסם ב-NRG, חברת הקפה של שטראוס-עלית יצאה לאחרונה בהשקה מחודשת לקפה ארומה, כחלק ראשון ממהלך למיתוג מחודש לכלל מוצרי הקפה של החברה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...