 |
שטראוס-עלית יוצאת בקמפיין לקפה "ארומה" החדש, בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יכלול פרסומות בטלוויזיה ובשילוט חוצות, תחת הסיסמא: "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב". הסרטון, בכיכובם של השחקנים אבשלום פולק ותמרה גנור ובבימויו של שחר סגל, יציג סיטואציית היכרות של "זוג צעיר ועדכני". כפי שפורסם ב-NRG, חברת הקפה של שטראוס-עלית יצאה לאחרונה בהשקה מחודשת לקפה ארומה, כחלק ראשון ממהלך למיתוג מחודש לכלל מוצרי הקפה של החברה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|