ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
בחברה טובה
20 משרדי פרסום הגישו מועמדות לתחרות "הקמפיין החברתי לשנת 2004". הבחירה בידי הציבור הרחב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/2/2005 12:31
20 משרדי פרסום הגישו מועמדות לתחרות "הקמפיין החברתי המוביל לשנת 2004" - שייבחר על ידי הציבור הרחב. התחרות היא יוזמה משותפת של זכיינית ערוץ 2 טלעד ואתר TheMarker.
 
בין העמותות והארגונים  המיוצגים בקמפיינים, נמנים: "גדולים מהחיים", "אל"י- אגודה להגנת הילד", "על"ם- עמותה למען ילדים ונוער במצוקה ובמצבי סיכון", "צו פיוס", האגודה לסכרת נעורים, איל"ן, עמותת יד ושם ועוד.
 
"אנו מעריכים ששיטת התחרות לבחירת הקמפיין החברתי, תגביר את החשיפה למכלול הפעילויות החברתיות אשר זקוקות לסיוע ועזרה של הציבור בהיבטים שונים של התנדבות, תרומות וממשקים נוספים", אומר אילן טוביהו, משנה למנכ"ל טלעד.
 
יצוין כי הקמפיין הזוכה יוכרז בכנס השיווק השנתי שיערך ב-22 בפברואר במלון הילטון בתל אביב, תחת הכותרת "מפת השיווק החדשה של ישראל".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...