ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מאוד אופנתי, הריון
FOR2, מותג ההיריון של ml בחר בזמרת הלטינית לילה מלקוס להוביל את מסע הפרסום. הקמפיין יעלה במרץ 2005 בתקציב של כחצי מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/2/2005 12:42
מותג בגדי ההיריון FOR2 מבית ml בחר בזמרת לילה מלקוס לתפקיד דוגמנית הבית. מלקוס, הנמצאת בהריון מתקדם, תוביל את מסע הפרסום של FOR 2 לקיץ 2005.
 
"מלקוס, הנחשבת לזמרת מצליחה ולאייקון המייצג את התרבות הלטינית כבר שנים רבות, מביאה לתפקידה כדוגמנית הבית של FOR2 ערך מוסף ועולם ערכים רחב ומעניין בהרבה משל דוגמנית רגילה", אומר ארנון חשאי, מנכ"ל רשת ml.
 
הקמפיין ייערך באמצעות  משרד הפרסום יהושע/TBWA בהיקף כספי הנאמד בחצי מיליון דולר.
 
הקמפיין יעלה במרץ 2005, במקביל לקמפיין של אופנת ml, ויכלול מיני קטלוג שיצורף לקטלוג ml, מודעות צבע בעיתונות יומית ובמגזינים, שלטי חוצות ושילוט בכל סניפי ml.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...