 |
תנובה נכנסת לקטגורית הירקות המצוננים, באמצעות כניסה לשותפות בחברת עלי קטיף. במסגרת זו, תשווק תשלובת החלב של תנובה 14 סוגי סלט מצונן חתוך ושטוף, תחת המותג "חסלט" של עלי קטיף. זוהי כניסתה הראשונה של תנובה לשוק הסלטים המצוננים, שהיקפו מוערך בכ-100 מיליון שקל בשנה. שוק זה נשלט על ידי שטראוס עם כ-55% נתח שוק, ועלי קטיף עם 30%. עיקר חוזקה של עלי קטיף הוא הכשר הבד"צ למוצריה ותו איכות העומד בתקנים גבוהים. קטגוריה זו נהנית מגידול גבוה, שהגיע ב-2004 לכ-40%. בין ההסברים לצמיחה: מגמות עולמיות של נוחות ומעבר לצריכת מוצרים בריאותיים. לדברי מנהל חטיבת מכירות תשלובת החלב בתנובה, קובי אייזנר, כניסת החברה לתחום התבקשה, נוכח האפשרות של תנובה לנצל את הניסיון שלה בטיפול במוצרים קצרי תוקף על המדף.
|
 |
 |
 |
 |
|
|