ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הזמן של שירז
שירז טל תוביל את הקמפיין העולמי של שעוני אליני, בעקבות הצלחת הקמפיין המקומי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/2/2005 14:28
הדוגמנית שירז טל נבחרה לככב בקמפיין העולמי של מותג השעונים אליני, בעקבות הצלחת קמפיין ההחדרה של המותג בארץ.
 
הקמפיין העולמי בכיכובה של טל יושק באפריל הקרוב, במסגרת בתערוכת השעונים הבינלאומית בבזל, שוויץ. הקמפיין יכלול מודעות פרסום בכל מגזיני האופנה המובילים בעולם, בהם: ווג, קוסמופוליטן, אל ומארי קלייר, בהשקעה כוללת של 2 מיליון דולר.
 
במקביל, תייצג טל את שעוני אליני בכל הפרסומים  ותענוד את שעוני החברה בכל אירוע ציבורי שבו תשתתף.
 
שעוני אליני נמכרים ב-59 מדינות ברחבי העולם. המותג מיובא ומשווק בישראל על ידי אורי דיגמי ועד כה הושקו בארץ, שש קולקציות שונות.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...