ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין למשקפי קלווין קליין בישראל
יבואנית משקפי "קלווין קליין" יוצאת בימים אלה במסע פרסום בהשקעה מדווחת של 300 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
10/2/2005 13:30
חברת ל.ש. שרלוט, יבואנית משקפי שמש וראייה שקיבלה לאחרונה זיכיון בלעדי ליבוא והפצה של משקפי "קלווין קליין" בישראל, תחל בקרוב במסע פרסום בהשקעה מדווחת של כ-300 אלף שקל. במרכז הקמפיין תעמוד הקולקציה החדש לשנת 2005 של המעצב קלווין קליין.

הפרסום יכלול מודעות בעיתונים, מסע יחסי ציבור וחלונות ראווה. הצעד הראשון בקמפיין הוא ביתן שתקים ל.ש. שרלוט בתערוכת המשקפיים השנתית (בתאריכים 14-15 בפברואר) בגני התערוכה. בתערוכה תיחשף לראשונה הקולקציה החדשה לשנת 2005 של המעצב. 

המשקפיים של קלווין קליין ישווקו בכל רשתות וחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ. 

ל.ש. שרלוט, בבעלות שלי רום, מייבאת ומשווקת בישראל משקפי ראיה ושמש במותגים מובילים ביניהם: מנדרינה דאק, טרוסרדי, בלו מרין, פורש, סטפנל, אייסברג, J.F RAY ועוד.  

להערכת רום, שוק משקפי השמש הממותגים (המהווה כ-45% מכלל השוק) נאמד בכ-295 מיליון שקלים בשנה, ושוק משקפי הראיה מגלגל מדי שנה כ-500 מיליון שקלים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...