ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קונדומים לנשים
השלוחה הישראלית של קונדומי דורקס החליטה לשווק את המוצר שלהם באופן ממוקד לקהל נשי. מהפכה?
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/2/2005 14:04
חברת פרומדיקו משווקת דורקס, יצרנית הקונדום הנמכר בעולם, החליטה לשווק בישראל את הקונדומים כמוצר נשי. המסר שהחברה רוצה להעביר: האישה לא רק צריכה לקחת אחריות על הבריאות שלה, אלא גם ליהנות מיחסי מין, בדיוק כמו הגבר, והיא זכאית להחליט מהו הקונדום העדיף מבחינתה למין מענג יותר.

בדורקס אומרים שהם רואים בקונדום לא רק מוצר בטיחותי, אלא גם אביזר שנועד להגביר את התענוג ביחסי המין. בחברה מסבירים שעיקר התחושה של הקונדום היא אצל האשה, שהקונדום חודר לגופה. וכך, כפי שהאשה אחראית לאמצעי המניעה האחרים (התקן, גלולות ועוד),
היא רשאית גם לבחור את הקונדום.

כדי לענות על האתגר גובש על ידי חברת Qpersona קמפיין שכותרתו: "דורקס – קונדום שנשים אוהבות".
 
במסגרת ההכנות לקמפיין נערך סקר כמותי בקרב 250 נשים, וגויסו 80 נשים בנות 19 ומעלה לסקר איכותי. כל אחת מהן קיבלה שישה קונדומים של חברות שונות להתנסות. בנוסף, קיבלו הנשים שאלון עליו התבקשו לענות לאחר קיום יחסי מין. חלקן נבחרו להתראיין מול המצלמה בנושא. הן צולמו בפנטהאוז באזור השרון, כשהמראיינות הן אדווה מלמד ושחר סגל. הסרטים, שבהכנתם השתתפו נשים בלבד, יעלו באתר ייעודי של
דורקס באינטרנט.

הסרטים, בני דקה כל אחד, עוסקים בנושאים שונים. בין היתר: איך לגרום לנשים ליהנות יותר, עצות של נשים לנשים בענייני מין, חשיפת פנטזיות מיניות, ווידויים שונים ועוד.
קו פוסט-פמיניסטי-פרובוקטיבי
במקביל לקמפיין באינטרנט יעלה קמפיין גם בעיתונות הכתובה, עם דגש על מגזיני נשים. את המודעות שילוו את הקמפיין עיצב משרד הפרסום קונטקט .

מודעות הפרינט מצטיינות בקו פוסט-פמיניסטי-פרובוקטיבי: כלה תחת חופה שוברת כוס, אשה כותבת על מראה באודם "זה לא אתה – זאת אני", וסלקטורית במועדון הבוחרת גבר חתיך כדי שייכנס.
 
"המיקוד בשיווק קונדום לנשים עלה בעקבות דיווח מיצרנית דורקס באנגליה ש- 50% מרוכשי הקונדומים באנגליה הן נשים", אומרת יעל בן חור מפרומדיקו. "בסקר שערכנו בארץ גילינו כי נשים אינן חושבות שתפקידן לקנות קונדומים. הן עדיין לא חשופות לעובדה כי ישנם קונדומים שיכולים לענג אותן, ולא רק לשמור עליהן מהידבקות במחלות.
 
"המיקוד בשיווק לנשים הוא ניסוי ישראלי מעניין. יש להניח כי אם יצליח, נזכה לחיקויים בעולם. תוך כדי עבודה על הקמפיין הבנו שמדובר בצורך חברתי אמיתי".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

זאת שיודעת לשאול. אדווה מלמד

שליחות נשית. שחר סגל. צילום: יוסי אלוני


פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...