 |
המגזין "נשיונל ג'יאוגרפיק" (מבית "מעריב") פותח בימים אלה במסע פרסום באמצעות אוקר אינטראקטיב, המיועד לקהל הפרסומאים. בימים הקרובים יגיע למשרדי הפרסום סרטון הקמפיין, המבליט את העובדה ש"נשיונל ג'יאוגרפיק" הוא הירחון הנקרא בישראל.
מסקר TGI האחרון עולה שהגירסה הישראלית של הירחון האמריקאי הנודע היא הירחון הנקרא ביותר בישראל. לפי נתוני הסקר, לירחון 7.4 אחוזי חשיפה בקהל הבוגר, ו-6.6 אחוזי חשיפה בקרב הנוער.
גם הדו-ירחון מבית נשיונל ג'יאוגרפיק, TRAVELER , במהדורתו העברית, כבש לו מקום של כבוד בקרב הקוראים הישראלים, עם אחוז חשיפה של 5.6% (מדורג שני) תוך שנתיים בלבד מהוצאתו לאור.
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|