 |
/images/archive/gallery/258/997.jpg ספיישל קיי של קלוגס.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לקמפיין "ספיישל קיי". חברת שסטוביץ תשקיע למעלה מחצי מיליון דולר בקמפיין להחדרת דגני הבוקר של קלוגס, בקמפיין המיועד לקהל נשי |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 13/2/2005 11:41 |
|
|
|
|
 |
חברת הדגנים "קלוגס" יוצאת היום בקמפיין ייעודי לנשים, עבור המותג "ספיישל קיי". זו הפעם הראשונה ש"ספיישל קיי" זוכה לקמפיין בישראל. בהודעת החברה נאמר ש"הפנייה נעשית לנשים המודעות לבריאותן ולמראה גופן, ובעלות גישה חיובית ומאוזנת בנוגע להרגלי האכילה שלהן".
חברת שסטוביץ, המייבאת ומשווקת את מוצרי קלוגס בארץ, תשקיע למעלה מחצי מליון דולר בקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "מעולם לא היתה דרך טעימה יותר לשמור על הגזרה". הקמפיין יכלול סרט טלוויזיה, פעילות קד"מ, ומבצעי היכרות.
הקונספט של הקמפיין מדגיש את הרצון הנשי לאכול ארוחה טעימה ומזינה, ללא רגשות אשם ותוך שמירה על גזרה ואורח חיים בריא.
הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום טמיר-כהן-JWT בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס", המציבה את "ספיישל קיי" בפרונט האסטרטגי והפרסומי של החברה בחו"ל.
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|