ראשי > ברנז'ה  > תמונה

 
תוכנית חיסכון
חברת סמלת, יבואנית פיאט לישראל, יוצאת בקמפיין חדש למבצע לרוכשי מכוניות פיאט פונטו ספייס. הקמפיין, המנוהל על ידי משרד הפרסום עופר& הרץ, יהיה תחת הסיסמה 'פיאט פונטו - תוכנית חיסכון'. במסגרת המבצע לא ישלמו רוכשי המכוניות החדשות על טיפולי רכב למשך שנתיים. בנוסף יקבלו הרוכשים הנחה נוספת ממחיר המכונית בסך 4000 שקל . מנהל השיווק של פיאט, אורן חסון, אומר כי המבצע בא להמחיש ללקוחות פיאט פונטו את אמינות הרכב, ולעודד את בעלי הפונטו לשדרג את מכוניתם בתקופה הקרובה. הקמפיין, בתקציב של מיליון שקלים, כולל מודעות בעיתונות היומית והכלכלית.
צילום: יחסי ציבור
הדפסה שלח לחבר שמור במזוודה
כתוב לעורך   הוסף תגובה
 תן ציון :

  
  
  
תמונות נוספות