 |
חברת אוליביה יוצאת בקמפיין מודעות חדש, שבמרכזו - "המילון המושלם למטבח". כל מודעה תציג מוצר נבחר אשר שמו יהפוך לפועל, כגון: "לעגבן" - להוסיף עגבניות מיובשות לסלט, "לזיית" – למרוח ממרח זיתים וכו'. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי, יכלול מודעות בשלטי חוצות, בעיתונות וברדיו, בהיקף מדווח של 1.5 מיליון שקלים. הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין: "אוליביה – נותנים לטעם לדבר". מנהל קריאטיב - אופיר מירב; ארטדירקטור- עמית ברעם; קופירייטיר - טל פרלמוטר;מנהל לקוחות - גדי חייט; תקציבאית - ליהי נצר; מפיק - אשר בן זאב.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
|