ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לזיית את הסנדוויץ'
קמפיין מודעות חדש של אוליביה מציג את "המילון המושלם למטבח". מי אמר "לעגבן" ולא קיבל?
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/2/2005 12:23
חברת אוליביה יוצאת בקמפיין מודעות חדש, שבמרכזו - "המילון המושלם למטבח". כל מודעה תציג מוצר נבחר אשר שמו יהפוך לפועל, כגון: "לעגבן" - להוסיף עגבניות מיובשות לסלט,  "לזיית" – למרוח ממרח זיתים וכו'.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי, יכלול מודעות בשלטי חוצות, בעיתונות וברדיו, בהיקף מדווח של 1.5 מיליון שקלים. הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין: "אוליביה – נותנים לטעם לדבר".
 
מנהל קריאטיב - אופיר מירב; ארטדירקטור- עמית ברעם; קופירייטיר - טל פרלמוטר;מנהל לקוחות - גדי חייט; תקציבאית - ליהי נצר; מפיק - אשר בן זאב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...