ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ג'ורג' מנשנש
הכפיל של נשיא ארה"ב יככב בקמפיין חדש ל"נשנושי פרה" של עלית, בהשקעה של 3 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/2/2005 13:10
כפיל של נשיא ארה"ב  יככב בקמפיין לסדרת "נשנושי פרה" של עלית.  ברנט מנדנהול, שמצטיין בדמיון מפליא לבוש, הגיע בתחילת השבוע לארץ לרגל הצילומים.
 
בסרטון עצמו נראה החדר הסגלגל, בו יושבים הנשיא ועוזריו כשמסביבם פזורים שרידי חגיגות הניצחון: כרזות, קונפטי, בלונים והמון מתנות. הנשיא עובר על המתנות ונעצר על יד אחת מהן: נשנושי פרה באריזת צלופן שקופה. לפתע שומע הנשיא "פסססט..." ומגלה לתדהמתו שהקול מגיע מכיוונה של הפרה, שמסבירה לנשיא ההמום כי מדובר ב"משהו קטן להעביר את הזמן".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי,יכלול מודעות בטלוויזיה וקד"מ טעימות רחב היקף, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...